W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZADANIA PN.: ,,DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH" 2023

XML

Treść

Miejsko – Gminny Ośrodek Kultury i Rekreacji

Sportowa 1, 89-115 Mrocza

tel. /52/ 521 – 14 – 78 lub 504 070 518

ogłasza przetarg nieograniczony na kwotę powyżej 30 tys. EURO

na realizację zadania pn.: „Dostawa artykułów spożywczych”

 

Główny przedmiot zamówienia              

Część I – mrożonki

Część II –pozostałe artykuły spożywcze

Część III – mięsa, drób, wędliny

Część IV – nabiał, jaja

Część V – warzywa, owoce

Część VI – ryby

Część VII – pieczywo i ciasta

Część VIII – przyprawy 

 

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego tj. Miejsko – Gminny Ośrodek Kultury i Rekreacji w Mroczy, ul. Sportowa 1, 89 – 115 Mrocza

 
Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia 01.01.2024r. do dnia 31.12.2024r.
 
Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa artykułów spożywczych

 

Warunki ogólne udziału w postępowaniu 

1.     Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2.     Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3.     Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4.     Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych.

5.     Przedkładając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wypełnić wszystkie pozycje w każdej z części zamówienia, na którą składa ofertę.

6.     Dostarczyć prawdziwe informacje istotne dla prowadzonego postępowania.

 

Sposób oceny warunków:

1.     Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, 
iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. 

2.     Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

3.     W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym terminie do złożenia wyjaśnień.

 

Wymagane dokumenty 

1.     Dla potwierdzenia spełnienia warunków, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem):

2.     Formularz oferty – wzór Oferty stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

3.     Oświadczenie o spełnianiu wymogów art. 57 z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.

4.     Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.     Zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem,

6.     Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 - Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.

7.     Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych.

8.     Zaakceptowane i uzupełnione „Istotne postanowienia umowy” - wzór stanowi Załącznik nr 5          do SIWZ Oświadczenie o niezaleganiu w Urzędzie Skarbowym i ZUS.

9.     Oświadczenie o niezaleganiu w Urzędzie Skarbowym oraz Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.

 

Oferty częściowe

Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.

Część I – mrożonki

Część II –pozostałe artykuły spożywcze

Część III – mięsa, drób, wędliny

Część IV – nabiał, jaja

Część V – warzywa, owoce

Część VI – ryby

Część VII – pieczywo i ciasta

Część VIII – przyprawy 

 

Wadium

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. 

 

Oferty wariantowe

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

Kryteria oceny:

Cena                   – 100 %

 

Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:

Stachowska Kinga  – specjalista ds. kadr i płac 

tel. kom. 504 070 518 w godz. 9.00 – 14.00

Michał Wojciechowski – intendent, dietetyk

tel. kom. 504 070 518 w godz. 9.00 – 14.00

 

Termin składania ofert upływa: 01.12.2023r. o godz. 900

Miejsce składania ofert – Miejsko – Gminny Ośrodek Kultury i Rekreacji w Mroczy, ul. Sportowa 1 89 – 115 Mrocza

 

Otwarcie ofert nastąpi: 01.12.2023r. o godz. 920

Miejsce składania ofert – Miejsko – Gminny Ośrodek Kultury i Rekreacji w Mroczy, ul. Sportowa 1 89 – 115 Mrocza

 

Termin związania z ofertą: 30 dni

 

Informacja o zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

 

dnia: 22.11.2023r.  ……………………………………………………………………….

 

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem:

 

Miejsko – Gminny Ośrodek Kultury i Rekreacji w Mroczy

ul. Sportowa 1

89 – 115 Mrocza

lub na stronie internetowej : 

www.bip.mrocza.pl lub www.mgokir.pl 

 

 

 

Załączniki

SIWZ pdf, 377 kB